چرا استفاده از راهبند ضرورت دارد؟

http://tell:09136500337

راهبند به طور کل به وسیله گفته میشود که در ابتدا محل عبور خودرو یا هر وسیله نقلیه دیگر را می بندد و سپس با تشخیص و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی باز میشود و اجازه تردد را به وسیله نقلیه میدهد.

اگر راهبند در کنار دری ورودی اماکن نباشد به راحتی و بدون مجوز هر کس میتواند وارد شود که در صورت وجود راهبند ،شخص یا خودروی ورودی قبل از اینکه بتواند وارد محل بشود توسط نگهبان یا کسی که مسؤل نظارت را برعهده دارد بطور کامل وارسی شده و در صورت نبود مشکل ان شخص یا خودروی مورد نظر اجازه ورود پیدا میکند .در مورد بحث امنیتی راهبند ها نیز میتوان گفت که راهبندهای امنیتی با تشخیص و عامل خرابکارانه مانع ورود ان به محل های حساس یا امنیتی میشوند .

ضرورت استفاده از راهبند بسته به محل و شرایط محیطی ان محل متفاوت است .

راهبند های بازویی یا به اصطلاح عموم میله ای معمولا برای ورودی پارکینگها و ادارات و مجتمع های تجاری که قصد کنترل ورود و خروج خودروها را دارند استفاده میشود که با توجه به میزان تردد و شرایط محیطی محل نصب به دو نوع الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیک تقسیم میشوند .از قابلت های راهبند های الکتروهیدرولیکی میتوان به میزان تردد نامحدود در شبانه روز و مسدود نمودن مسیر از 2 تا 8 متر اشاره نمود .

راهبند های امنیتی که در تیپ ها و انواع مختلف تولید میشوند بیشتر جنبه دفاعی داشته و علاوه بر مسدود کردن مسیر اجازه ورود خودروهای انتحاری را نیز نمیدهد .

شرکت فنی مهندسی اگسا با بیش از ده سال فعالیت در عرصه تولید و عرضه انواع راهبند های ترافیکی و امنیتی توانسته نیاز مشتریان خود را براورده کند .

کلیه محصولات تولیدی این شرکت دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

 

 

 

کارشناس فروش :خانم طهماسبی

تلفن :09136500337