تولید کننده انواع راه بند دفنی امنیتی

حافظان حریم سپاهان

شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان تنها تولید کننده سیستم های راه بند امنیتی ضد تروریست استاندارد و با نقشه فنی تایید شده توسط دستگاه های پیشرفته تولید قطعات و دستگاه های فولادی سنگین مفتخر است تا گامی کوچک در جهت تامین امنیت ارگان ها،سازمان ها،شهرک ها،نهادها،فرماندهی های نظامی و مراکز مهم و تاثیر گذار دولتی و خصوصی بردارد.

 

همراه مدیریت فروش : 09136500337

حافظان حریم سپاهان

این مجموعه با طراحی و ثبت اختراع بیش از 9 مدل راه بند امنیتی ضد تروریست و انواع سیستم های کنترل تردد هوشمند و انواع سیستم های بازرسی آماده نصب و راه اندازی این سیستم ها در مراکز مورد نیاز جهت تامین امنیت این مراکز می باشد.

سیستم راه بند امنیتی دفنی ضد تروریست فجر در چهار تیپ 1-2-3-4 با قدرت ها و مورد های استفاده متفاوت

راهبند امنیتی فجر

هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

سیستم راه بند امنیتی دفنی ضد تروریست ابابیل مورد استفاده مراکز نظامی و شبه نظامی(RT-300ST)

راه بند امنیتی ضد تروریست ابابیل

سیستم راه بند امنیتی دفنی ضد تروریست زلزال مورد استفاده در مراکز نظامی و شبه نظامی(MG-9900GT)

راه بند امنیتی ضد تروریست دفنی زلزال 

سیستم راه بند امنیتی دفنی ضد تروریست ذوالفقار مورد استفاده در مراکزی که امکان حفاری با عمق زیاد وجود ندارد.

راهبند امنیتی ضد تروریست ذوالفقار

سیستم راهبند امنیتی بازویی ضد تروریست خیبر که شبیه به راه بند های بازویی بوده و امکان ساخت و مسدود کردن مسیر به طول 15 متر را دارد.

راهبند امنیتی خیبر

سیستم راه بند امنیتی ضد تروریست دیواره ای شاهد که به صورت یک دیواره فولادی متحرک با مکانیسم بسیار خاص با سرعت عملکرد بالا بوده و به عنوان دیواره دفاعی متحرک و یا درب ورودی مجموعه استفاده خواهد شد.

راهبند دیواره ای شاهد

سیستم راه بند امنیتی دفنی ضد تروریست سجیل که دارای 4 تیپ متفاوت بوده و قابلیت متوقف کردن وسایل نقلیه سبک و سنگین حتی تانک را نیز به شیوه ای بسیار خاص دارد.

 راهبند امنیتی سجیل

سیستم راه بند امنیتی مرصاد که جز راهبند های ستونی ضد تروریست و امنیتی بوده و سرعت عملکرد فوق العاده بالایی دارد و جهت مسدود کردن مسیرهای شهری و امکان نصب در معابر شهری بدون ایجاد حساسیت را دارد.

 راهبند ستونی

سیستم راه بند امنیتی آذرخش ضد ترویست که قوی ترین سیستم راه بند ستونی ساخته شده در دنیا می باشد که قطر ستون ها معادل 450 میلیمتر و ضخامت لوله آن ورقی فولادی از نوع هاردوکس با ضخامت 20 میلیمتر می باشد که معادل 3.2 برابر قوی ترین راه بند امنیتی فک ایتالیا می باشد.

 راهبند مرصاد

سیستم راه بند امنیتی ضد تروریست و حملات انتحاری توسط قایق و کشتی های تندرو بوده و قابلیت نصب بر روی آب را دارد.این مجموعه به عنوان تنها تولید کننده این سیستم راه بند امنیتی در قاره آسیا،اقیانوسیه،آمریکای جنوبی و آفریقا می باشد.

 راهبند قایق

مدیریت فروش

09136500337