امروزه به دلیل وجود گروهک های تروریستی و دشمن های این مرز و بوم و عدم پیش بینی هر نوع اقدامی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران ضرورت استفاده از سیستم های حفاظتی و امنیتی برای مراکز حساس کشور هر لحظه  بیشتر از قبل احساس می‌شود.
یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین جمهوری اسلامی ایران ایجاد و حفظ امنیت کشور در مقابل دشمنان این مرز و بوم می باشد‌.
در همین راستا همواره در تلاش تولید ابزارها و سیستم هایی بوده‌ایم که این امنیت را ایجاد نموده و موضع قدرت کشور عزیزمان را نیز تقویت نماییم.
راهبند های زرهی یا راهبند های امنیتی یکی از مهم ترین ابزارهایی است که توسط نیرو های  متعهد و متخصص داخلی با توجه به قیمت بسیار بالای نمونه های وارداتی و نبود قطعات و خدمات این نوع سیستم ها بنا به کاربرد آن مکان مورد نظر طراحی و تولید می گردد.
این سیستم ها که اصولاً در ورودی های این مراکز نصب می شوند چندین وظیفه اصلی و بسیار حائز اهمیت را دارا هستند:
• جلوگیری از حملات انتحاری و اقدامات پیش‌بینی نشده نیروهای معاند و دشمنان این مرز و بوم
• تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره مناسب جهت استفاده در مراکز مهم و حساس کشور از قبیل فرودگاه ها،گمرک ها،مراکز نظامی و ...
• حفظ امنیت و ایجاد قدرت برای کشور در مقابل دشمنان و ایجاد ترس و دلهره در دل دشمنان
این نوع راهبند ها از فولاد و آلیاژهای فلزی خاص تولید شده که توسط موتوری متناسب با وزن و طول آن تعبیه شده و بهترین عملکرد را ارائه می دهد.
ساختار و شکل این سیستم در زمینه دفاع و ایجاد امنیت در این گونه مراکز به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر مقاومت و توانایی بالای آنها در مهار این گونه حملات باعث تضعیف روحیه دشمنان شده و حس امنیت را برای مردم کشورمان به ارمغان می‌آورد.
یکی از نیازهای اساسی این گونه مراکز حساس از قبیل فرودگاه‌ها،پتروشیمی ها،اماکن نظامی حساس،مرزبانی ها، پلیس راه ها و ... نصب این گونه تجهیزات و سیستم های امنیتی می باشد که عدم توجه به نیاز می تواند آسیب ها و مخاطرات جبران ناپذیر را به این مراکز وارد نماید.
شرکت آرمان گستر آناهیتا با تکیه بر توان داخلی و بهره برداری از تکنولوژی روز دنیا دانش طراحی و ساخت این تجهیزات امنیتی را با توجه به نیاز روز کشور در اختیار گرفته و توانایی تولید آنها را به صورت اختصاصی برای هر مرکز داراست.

 

جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید 

مدیریت فروش:09136500337