راهبند اتوماتیک ایلام با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.

شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع راهبند اتوماتیک و انواع سیستم های کنترل تردد با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت موجود در بازار.

این شرکت با در اختیار داشتن کادری مجرب ،متعهد و متخصص از سال 1390 در زمینه ی ساخت سیستم های امنیتی و حفاظتی در بخش کنترل تردد شروع به طراحی ،ساخت و تولید نموده است.

این مجموعه به لطف خدا با بهره گیری از توان نیرو های متعهد و متخصص کشور،سعی بر آن داشته تا بتواند در جهت بی نیازی کشور از واردات این سیستم ها و جلوگیری از خروج ارز ،تکنولوژی،طراحی و ساخت سیستم های امنیتی و حفاظتی مورد نظر را ،داخل کشور بومی سازی نموده و در جهت احداث خط تولید این محصولات اقدام نماید.

شرکت حافظان حریم سپاهان با حضور در پروژه های ملی ،ارگان های حساس کشور از جمله وزارت خانه هاو فرماندهی های نظامی و مراکز حساس امنیتی و پروژه های خصوصی و بسیاری از اماکن به نام تجاری و مسکونی و ارائه ی محصولات با کیفیت، توانسته خود را به عنوان یکی از پر آوازه ترین و مطرح ترین تولیدکنندگان سیستم های امنیتی در کشور و حتی کشور های همسایه معرفی نماید.

این شرکت همچنین توانسته نمایندگی تولید و مونتاژ تعدادی از کمپانی های مطرح اروپایی را اخذ کرده و با استفاده از تکنولوژی به روز و اثبات شده، محصولاتی با کیفیت بالا را تولید نماید.

مدیران این مجموعه  همواره در صدد طراحی محصولات جدید ،استراتژیک و high-tech امنیتی،مانند سیستم های تشخیص مواد منفجره ،سیستم تشخیص مواد مخدر و ... میباشد که به لطف خدا به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.

واحد تست و بازرسی مجموعه به صورت مداوم در حال تست و عیب یابی محصولات تولیدی بوده و در جهت بهبود عملکرد سیستم ها و تبدیل شدن به یک سیستم کامل  و بدون عیب فعالیت مینمایند.

واحد تحقیق و توسعه ی مجموعه وظیفه ی بررسی و امکان سنجی و تولیدات جدید و بررسی نیاز های کشور را بر عهده دارد و این واحد همواره در جهت معرفی نیاز های جدید و ایده های نوبه واحد های تولید و طراحی در جهت طراحی و تولید محصولات جدید گام برداشته و هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

 

فروش انواع راهبند راهبند های اتوماتیک در نوع های الکترومکانیکی و راهبند الکتروهیدرولیکی از بهترین برند های روز دنیا.

فروش انواع سیستم های کنترل تردد و انواع گیت های نفر رو.

فروش انواع سیستم های بازرسی.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید

مدیریت فروش:09136500337