فروش انواع راهبند اتوماتیک با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش در خوزستان.

شرکت حافظان حریم سپاهان یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع سیستم های کنترل تردد توانسته 27 مورد از کلیدی ترین و پر مصرف ترین محصولات کنترل تردد وارداتی را با موفقیت طراحی و تکنولوژی آن را بومی سازی کند.

این شرکت با حضور در پروژه های ملی،ارگان های حساس کشور از جمله وزارت خانه ها و فرماندهی های نظامی و مراکز حساس امنیتی و پروژه های خصوصی و بسیاری از اماکن به نام تجاری مسکونی و ارائه ی محصولات با کیفیت،توانسته خود را به عنوان یکی از پر آوازه ترین و مطرح ترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی در کشور و حتی کشور های همسایه معرفی نماید.

مدیران مجموعه همواره در صدد طراحی محصولات جدید و استراتژیک امنیتی مانند سیستم های تشخیص مواد منفجره،سیستم های تشخیص مواد مخدر و ... میباشد که به لطف خدا به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.

واحد تست و بازرسی مجموعه به صورت مداوم در حال تست و عیب یابی محصولات تولیدی بوده و در جهت بهبود عملکرد سیستم ها و تبدیل شدن به یک سیستم کامل و بدون عیب فعالیت مینماید.

فروش انواع راهبند اتوماتیک در نوع های الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.

فروش انواع گیت های نفر رو و گیت های مترویی.

فروش انواع سیستم پارکینگ،سیستم پلاکخوان و سیستم تگ خوان.

فروش سیستم تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره.

فروش انواع راهبند های امنیتی،راهبند ضد انتحاری و راهبند ضد تروریستی.

فروش انواع سیستم بازرسی فرودگاهی و ...

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید

 

مدیریت فروش:09136500337