سیستم تشخیص مواد منفجره والعصر ساخت شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان یک سیستم منحصر به فرد می باشد که توانایی تشخیص انواع مواد منفجره و سلاح گرم را در کسری از ثانیه و حتی به میزان یک گرم را دارد.

این سیستم در 3 مدل نفر رو،خودروی سواری و خودروهای سنگین طراحی شده و به راحتی می تواند در هر مکانی نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.

با توجه به وضعیت کنونی دنیا و شرایط نابسامان خاورمیانه به دلیل وجود گروهک های تکفیری و جنبش های مختلف و عملیات های خرابکارانه و تروریستی نیاز به این سیستم در اکثر مناطق حساس و دارای رده بندی و امنیتی مشاهده می گردد.

سیستم های تشخیصی که تا کنون در دنیا طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد سیستم های مبتنی بر ایکس ری بوده که علاوه بر مخاطراتی که برای موجودات زنده در پی دارد،دارای تجهیزات خاص و فضاگیر بوده و در صورتی که مواد منفجره در عمق خاص و پوشش خاصی کاور شوند امکان تشخیص آنها وجود نخواهد داشت و جدا از این هزینه بسیار بالایی را برای کارفرما در بر خواهد داشت.

سامانه والعصر علاوه بر اینکه قدرت تشخیص انواع مواد منفجره را دارد،میزان عمق و نفوذ پذیری برای این سیستم هیچ اهمیتی نداشته و کاور کردن مواد منفجره و سلاح گرم و یا استفاده از جمرهای برد بلند و یا میدان های مغناطیسی سنگین نمی تواند در روند کارکرد سیستم اختلالی ایجاد نمی کند.

مدیریت فروش : 09130520455