تونل ضد عفونی مانتره به عنوان یک اختراع و انقلاب در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جهان شناخته شد،این تونل به دست مهندسین جوان ایرانی در شهرستان نجف آباد اصفهان ساخته و به مرحله بهره برداری رسید.

این سیستم به عنوان اولین تونل ضد عفونی کننده تمام اتوماتیک هوشمند طراحی و در عرض 2 ماه به مرحله تولید و بهره برداری رسید،سیستم تونل ضد عفونی کننده اوژن مدل مانتره توانایی ویروس کشی و از بین بردن تمامی میکروارگانیزم های مضر را به صورت 100% داشته و تمامی آزمون های لازم را با موفقیت گذرانده است.

به همت مهندسین توانای شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،امید آن می رود به زودی جلوی انتشار این ویروس در اماکن عمومی به طرز خارق العاده ای گرفته شده و به حول و قوه الهی و دعای مردم عزیز ایران،این کشور از گزند این ویروس رهایی یابد.

این سیستم به صورت دو مرحله ای طراحی شده و تنها سیستمی است که همزمان از توانایی ویروس کشی توسط مواد ضد عفونی کننده خاص و اشعه UV را دارد.

امید است تا با همراهی مسئولین بتوانیم در اکثر نقاط کشور تونل ضد عفونی کننده اوژن مدل مانتره را ببینیم و از فواید آن بهره کافی را ببریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول ارزشمند با شماره های 09139889772-09130520455-09130520955 تماس حاصل فرمایید یا از طریق قسمت سفارشات وبسایت این شرکت به آدرس WWW.HHSSOC.COM  

نسبت به اعلام سفارش اقدام فرمایید.