بازدید کننده گرامی لازم است نکاتی را در مورد قیمت و نحوه انتخواب راه بند های امنیتی در اینجا متذکر شویم،قبلا از حسن توجه شما نهایت تشکر و سپاس را داریم.

 

راه بند های امنیتی ضد تروریست از لحاظ کاربردی دارای اشکال زیر می باشند :
راهبند های امنیتی بلوکی ضد تروریست که پر مصرف ترین و استاندارد ترین نوع راه بند های امنیتی ضد تروریست می باشند.
 
راهبند های دیواره ای  و بازویی ضد تروریست که در رتبه دوم مصرف قرار داشته و باز هم وسیله ی کاملی برای مصارف حفاظتی هستند.
 
 
 
راهبند های نیزه ای ضد تروریست که در رتبه سوم مصرف قرارداشته و تقریبا می توانند به صورت کامل امنیت یک مکان را تضمین نمایند.
 
راهبند های ستونی امنیتی ضد تروریست که در رتبه چهارم مصرف قرارداشته و به دلیل قیمت بسیار بالا نسبت به پوشش یک مسیر وسیله استانداردی به نظر نمیرسند ولی باز هم راه بند های خوبی از لحاظ استقامت هستند.
 
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان به عنوان تنها تولید کننده راه بند های امنیتی ضد تروریست در جمهوری اسلامی ایران با نشان استاندارد و زیر نظر وزارت صنایع و معادن می تواند بسته به نیاز مشتری و ابعاد محل مورد نظر دستگاه شما را به صورت کاملا سفارشی و متناسب با مقدار هزینه ای که شما در نظر گرفته اید ساخته و تحویل دهد،البته با توجه به این که شرایط استاندارد سیستم رعایت گردد.
 
مطلبی که باید مورد توجه قرار دهید تفاوت محصولات این مجموعه مهندسی با محصولات وارداتی در امکان تولید با توجه نظر کارفرماست و اینکه محصول را میتوان به صورت کاملا سفارشی تولید کرد.با این وجود شما می توانید هر کدام از محصولات شرکت را با توجه به هزینه ای که برای ساخت در نظر گرفته اید ساخته و از آن استفاده نمایید.
09136500337